12/5/09

Έντιμα και Ελληνικά!

Πριν από λίγες εβδομάδες ανακοίνωσα την προσχώρησή μου στο Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό.  Ήταν μία δύσκολη απόφαση και θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω τους λόγους που με οδήγησαν να συστρατευθώ με τον Γιώργο Καρατζαφέρη και το ΛΑΟΣ. 

Η απόφαση ήταν δύσκολη γιατί  από τα μαθητικά μου χρόνια ήμουν ενταγμένος στη μαχητική γαλάζια γενιά, την ΟΝΝΕΔ του ευπατρίδη Ευάγγελου Αβέρωφ και στη συνέχεια στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Επίσης, θα γνωρίζετε ότι από τα φοιτητικά μου χρόνια έδωσα αγώνες για τα δίκαια του Ελληνισμού και ειδικότερα των αδελφών μας Βορειοηπειρωτών την εποχή του καθεστώτος Χότζα. Υπό την πνευματική καθοδήγηση του Μητροπολίτη Σεβαστιανού πρωτοστάτησα στην ίδρυση της ιστορικής οργάνωσης ΣΦΕΒΑ και αργότερα στην ίδρυση της Εθνικής Νεολαίας Βορείου Ηπείρου.

 Με χιλιάδες συναγωνιστές δώσαμε μάχες στην Ελλάδα και σε διεθνές επίπεδο για αρχές και αξίες. Για τα ιδανικά του Ελληνισμού. Η ατολμία της κυβέρνησης και η έλλειψη σαφούς και σταθερής πατριωτικής στρατηγικής στα εθνικά θέματα είναι ο πρώτος λόγος της αποχώρησής μου από τη Νέα Δημοκρατία και της προσχώρησης στο Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό.

 Παράλληλα η κυβερνητική αναποτελεσματικότητα στα θέματα υγείας και παιδείας, η αναποφασιστικότητα της κυβέρνησης στην πάταξη της εγκληματικότητας, αλλά και η παντελής έλλειψη μεταναστευτικής πολιτικής επέτειναν την απογοήτευσή μου. Η επανίδρυση του κράτους στην οποία πιστέψατε πολλοί και από εσάς δεν έγινε ποτέ και αποτελεί τον δεύτερο λόγο αποχώρησής μου από την κυβερνητική παράταξη.

Ο τρίτος λόγος και η τελευταία σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η ύπαρξη φαινόμενων διαφθοράς στο εσωτερικό της κυβέρνησης. Στην πολυετή μου δράση εργάστηκα πάντα με ανιδιοτέλεια, δίχως να επιδιώξω ποτέ την αποκόμιση οποιουδήποτε υλικού οφέλους. Υπήρξα πάντα μαχητής. Αγωνιστής της πρώτης γραμμής.

 Όλα αυτά είχαν σαν αποτέλεσμα να νοιώθω ξένος μέσα στο κόμμα που μεγάλωσα. Χρόνο με το χρόνο η Νέα Δημοκρατία απομακρυνόταν από αξίες και ιδανικά για τα οποία έδωσα αγώνες. Την ίδια ώρα, χρόνο με το χρόνο, ένοιωθα ότι ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός πρεσβεύει τις δικές μου αξίες. Οπότε η μετακίνηση μου από τη Νέα Δημοκρατία στο ΛΑΟΣ ήταν θέμα χρόνου και κάτι φυσιολογικό για όσους με γνωρίζουν. 

Ανταποκρίθηκα στη πρόσκληση του Γιώργου Καρατζαφέρη να είμαι υποψήφιος στο ευρωψηφοδέλτιο του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού. Αποτελεί μεγάλη τιμή και θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, ώστε να ανταποκριθώ σε αυτή με επιτυχία. Τον ευχαριστώ θερμά. Τον ευχαριστώ πάνω απ’ όλα γιατί μου έδωσε την ευκαιρία έπειτα από πολλά χρόνια να νοιώθω ήσυχος με τη συνείδησή μου, την ιστορία μου και τους αγώνες που έδωσα από μικρό παιδί.

Καλώ όλους τους συναγωνιστές μου, τους φίλους που μοιραστήκαμε από κοινού και σε δύσκολες εποχές αγώνες για τον Ελληνισμό να συστρατευθούν και σε αυτή τη μάχη. Όπως πάντα. Με ψηλά το κεφάλι. Εντιμα και Ελληνικά για τη Σημαία και το Σταυρό. 



 
^

Powered by Bloggerblogger addicted por UsuárioCompulsivo
original Washed Denim por Darren Delaye
Creative Commons License